Sony VAIO VGN-FW51JF/H

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony VAIO VGN-FW51JF/H op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Irmy 08-10-2010
Geschreven voor: Sony VAIO VGN-FW51JF/H

Het is een mooie laptop qua design, daarom had ik hem ook gekocht. Helaas werkt hij bij mij niet goed. Ik krijg bijvoorbeeld regelmatig een hard tikkend geluid en hij wil dan niet opstarten. Dus nee, ik ben niet echt tevreden met dit product. Met mijn vorige laptop van Dell heb ik nooit problemen gehad, maar deze vaio is bij mij wel echt een probleemkindje.

Augus 09-01-2010
Geschreven voor: Sony VAIO VGN-FW51JF/H

Ik heb de sonyFW51JF laptop nu 5 maanden in bezit. Toen ik het voor het eerst aan deed, startte het super snel op(nu nog steeds). Wat me het meest verbaasde was de beeldkwaliteit. Het was HDscherp en helder. De beeldscherm is ook erg breed. Dat is ideaal voor films en verslagen maken. Want aan de ene kant kun je words openen en de andere internet. Zo heb je genoeg schermruimte om meer dingen makkelijker aan te pakken. Het geluid is ook perfect. Vooral als je voor de laptop zit. De toetsenbord was even wennen. De toetsen lijken iets meer uit elkaar te zitten, maar na een paar uurtjes ben je er al aan gewend. Het typen gaat ook makkelijker en je maakt minder fouten. De webcam die er op zit maakt 5 mp foto's tot mijn verbazing. Verder ben ik er heel tevreden mee en heb verder geen negatieve punten.

Ritsert123 22-12-2009
Geschreven voor: Sony VAIO VGN-FW51JF/H

Super laptop, heb hem nu langer als een maand, ik moest een laptop hebben die snel was, waar ik goed mee kon photoshoppen (Dus niet knippen & plakken) en leuk om kon gamen. Dat kan met deze laptops absoluut, nieuwe games speelt hij gemakkelijk vloeiend op High en het 1920x1080 HD Breedbeeldscherm is echt prachtig. Het toetsenbord (Met gescheiden toetsen zoals bij Apple) ziet er goed uit maar typt ook heel fijn, het touchpad is eveneens een super fijn ding. Hij scrollt lekker snel en niet zo stroef als bij HP's.Het geluid is dik in orde voor een laptop! Kan zo nog langer doorgaan maar dit zegt hopelijk al genoeg.
Heb hem tevens ook voor de prijs van 810,- gekocht bij Media Markt Arnhem.

Frankyboy34 02-11-2009
Geschreven voor: Sony VAIO VGN-FW51JF/H

heb ook de overtollige sofware verwijderd waar je verder nx aan hebt en een ander office pakket geinstalleerd> supersnelle machine, perfecte beeldkwaliteit en ook in combinatie met mn HD sony handycam prima resultaten met overzetten op DVD in 1080. Prima aan te sluiten op je TV. Prijs meevaller bij de mediamarkt..voor 800 euries in het mandje.

Maarten de Jonge 02-11-2009
Geschreven voor: Sony VAIO VGN-FW51JF/H

Allereerst even terugkomen op de onderstaande review van Alfonso.

Deze heer heeft het over ''worstellen met bestanden'' (die niet op Windows 7 kunnen).
Al mijn programma's, en dat zijn er een heleboel, kunnen allemaal op Windows 7!

Als eerste de beeldkwaliteit:
Uit alle hoeken is het spatzuivere HD scherm goed te zien!
Ook de Blu-Ray films worden er perfect op weergegeven.
Vaak sluit ik er een HDMI kabel op aan om de Blu-Ray film op TV te kunnen bekijken..

De geluidskwaliteit was eerst minder, tot ik erachter kwam dat je de bass kon aanzetteb via het Dolby programma..

De snelheid is, na het verwijderen van de overbodige Sony software, Norton back-up en McAfee subliem!
Ongelofelijk!

De vormgeving is helemaal perfect.
Het (van een Mac afgeleide) toetsenbord werkt ongelofelijk prettig!

Al met al een topding!

Alfonso 29-10-2009
Geschreven voor: Sony VAIO VGN-FW51JF/H

Waren toe aan een desktopvervangende notebook. Deze voldoet daar vooralsnog aan. Hij ziet er echt mooi en slank uit en is ook niet onhandig groot. Heb geworsteld met het overzetten van software en m.n. met het aan de gang krijgen van Outlook 2000 en Word 2000. Tenslotte is dit een W7 machine... Heeft een blue ray lezer en full HD scherm. Je moet wel wat morrelen aan de icoon- en lettergrootte anders wordt het wel heel micro. Grootste meevaller is de prachtige weergave van foto's op dit scherm. Van belang is dat MS Works (met agenda en een tekstverwerker die lijkt op een uitgeklede Word) op de pc blijvend staat geïnstalleerd. Andere software staat er op als demo/trial. O ja, koop meteen voor een paar tientjes een draadloos toetsenbord en ditto muis voor kamerbreed gebruik! Nog geen ervaring met blue ray en Full HD tv.